Crossrail, Europe’s largest infrastructure project, has welcomed a 465 metre long concreting train which will help fit-out the Crossrail tunnels with concrete to enable tracks to be laid...
Un wagon pompe pour le train de bétonnage de la nouvelle ligne ferroviaire londonienne...
Pour les besoins de la construction du Crossrail londonien, l'entreprise TSO a choisi de réhabiliter un train béton en sa possession...
Crossrail is now focussed on the complex task of fitting out the new tunnels and stations with the necessary infrastructure and railway systems to enable TfL-run services to commence through central London and Docklands in December 2018...
Permanent track is currently being installed for the new railway, which will be known as the Elizabeth line when Transport for London run services through central London commence in December 2018...
Les Ateliers d'Occitanie de Narbonne ont rénové dix-neuf wagons d'un train dit béton et construit un wagon-pompe...
Pas de ballast dans les tunnels ! Pour respecter cette règle de sécurité, différentes techniques sont mises en œuvre, dont celle de la voie béton...
Les Narbonnais ont bénéficié d’aides à l’innovation et à l’export de la banque publique d’investissements régionale...
Crossrail have announced the arrival of a 465 metre long concreting train to enable tracks to be laid in the next project phase. The concreting train has been refurbished and brought to the UK from France via the Channel Tunnel. Once fully assembled the train extends to the length of four football pitches and is said to be a self-contained concrete batching factory on wheels...
450m de longueur
250m3 de béton par jour
24h/24 de production
2 ans de travail